donderdag 9 oktober 2014

Kerstkaartje en een nieuw jasje

Hallo Allemaal

Allereerst een hartelijk welkom aan onze nieuwe volgers, ik hoop dat jullie het hier naar jullie zin krijgen en dat wij jullie kunnen inspireren met onze creaties.

Ik ben maar eens begonnen aan de kerstkaarten want het gaat er stilletjes op aan en ik heb er nog heel wat te gaan.

Ook heb ik mijn blog maar eens in een nieuw jasje gestoken, past een beetje bij de tijd van het jaar hé

Nu mijn kaartje


Organza lint
Brad
De stempel is ingekleurd met Faber Castell

Denken jullie ook nog aan onze lopende challenge met als thema Herfst, er is een mooie prijs te winnen

Bedankt voor julle bezoekje

Groetjes,
Nadia

5 opmerkingen:

  1. Ziet er feestelijk uit, Nadia!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kerstkaart en een mooie nieuwe layout Nadia
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Nadia, mooie spullen van craftemotions.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart met mooie kleuren.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen