zaterdag 19 oktober 2013

Panpastels

Hallo,
 
Hier ben ik weer eens met een nieuw kaartje, een Kerstkaartje met een van de nieuwste stempels van Wild Rose Studio,  Bluebell Looking CL349.
 
Deze heb ik ingekleurd met Panpastels, ik was het al een paar keer tegengekomen hier in blogland, dus dat moest ik ook eens uitproberen, wat een leuke techniek alweer, dat smaakt naar meer ;-)
Hier is mijn kaartje
 
 
Gebruikte Materialen:
 
 Bluebell Looking CL349 van Wild Rose Studio
Papicolor
Takjes ponsen van Nellie Snellen
Craftable Kerstboom CR1224
Panpastels
 
Groetjes Nadia
 

 



5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart.Mooi gekleurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief en mooie kaart Nadia.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Nadia, het stempeltje is ook zo lief, de grote dennenboom maakt je kaart helemaal af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kerstkaartje mooi gedaan met de Panpastels.
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Naast het feit dat ik het een super mooi kaart vindt! vind ik hem ook super lief, doet me denken aan Bambi <3

    BeantwoordenVerwijderen