zaterdag 19 januari 2013

Criss cross kaartje

Hallo Allemaal

Donderdag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan op ons challenge blog, het thema voor deze challenge is gekozen door cristel en zij had graag creaties gezien in rose tinten, ik maak niet zo snel rose kaartjes maar ik vond het wel een leuke uitdaging.
Wil je ook eens graag meedoen met onze challenge klik dan HIER zo kom je op ons blog
Hier is mijn voorbeeldkaartje


Gebruikte materialen:
Bazzill Cardstock rose en wit
Designpapier van Papermania Capsule Collection
Knipvel Yvonne creations CD10200
Noor! Design mal  6002/0149
Paper roses

Groetjes Nadia

4 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kasrtje is dit zeg. Ik kwam per toeval via Tessa en Anke op jouw blog terecht, en daar werd ik wel blij van. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaartje is heel erg mooi hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen