vrijdag 18 februari 2011

Een kaartje


Uitnodigingskaartje gemaakt voor mijn schoonvader die dinsdag 80 jaar word, het was een verrassing voor hem van mijn schoonmoeder, maar nu heeft hij ze gezien, dus kan ik het op mijn blog plaatsen.

Ik had een foto gebruikt van de gouden bruiloft en die in sepia gemaakt en de randen vervaagd met Paint shop pro, een achtergrondje van Eline's home paper blok, met distress inkt bewerkt, nog een bloemmetje geponst, een roosje en wat kant, en dit is het resultaat

Groetjes Nadia


3 opmerkingen:

  1. Ohhhh dat heb je heel mooi gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een hele mooie uitnodigingskaart nadia.
    en de kleur vind ik ook heel mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi uitnodigingskaarten zeg!
    Moest je er veel maken?
    Hier was je schoonvader vast heel blij mee!

    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen