maandag 1 maart 2010

Wedstrijd 2 jarig bestaan webshop



Hallo allemaal, het is dan zover, onze webwinkel bestaat vandaag 2 jaar, en dit wil ik vieren door een wedstrijd te houden, waar natuurlijk een prijs aan vast hangt, de eerste prijs is een aankoopbon van 10 euro, de tweede prijs is een aankoopbon van 5 Euro alle twee te besteden in onze webwinkel en de derde prijs is een verrassingspakketje.


Wat moet je nu doen
    - Maak een mooie creatie met als thema voorjaar welke techniek je gebruikt heeft geen belang als het maar voorjaar is
    - Word volger van mijn blog
    - Plaats je creatie op je eigen blog en plaats dan de link van je creatie bij Mister Linky onderaan dit bericht en laat een reactie achter

Heb je zelf geen blog stuur dan je creatie of een link van je creatie naar mijn email adres
 -Word volger van mijn blog, en plaats een reactie onderaan dit bericht.

De wedstrijd loopt tot en met 14 Maart 2010

Sucses allemaal

Groetjes Nadia xxx

Hello all, it is far, our shop is now 2 years, and I want to celebrate by holding a contest, which of course a price attached, the first is a purchase price of 10 euros, the second prize is a purchase 5 Euro of all two to spend in our shop and the third prize is a surprise package.

What do you do
   - Create a beautiful creation with the theme Spring what technique you use does not matter
   - Become a follower of my blog
   - Post your creation on your own blog and then place the link of your creation in Mr. Linky below this post and leave a comment

If you don’t have a blog, send your creation or a link of your creation to my email address
   - become a follower of my blog, and post a comment below this post.

The contest runs until March 14, 2010

Sucses all

Greetings Nadia xxx

3 opmerkingen:

  1. Ik ga al zeker meedoen hoor dus van mij kun je binnenkort al een kaartje verwachten. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo, mijn lentekaartje kun je zien op mijn blog http://sweetgil.blogspot.com/2010/03/lente.html
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartjes staan er op ik heb mij volger gemaakt groetjes fridel

    BeantwoordenVerwijderen